Luxusné balenie zdarma nad 49€. Doprava zdarma nad 59€ + darček.
Reklamačný formulár
Reklamačný protokol
(vyplňte a zašlite tento formulár len v prípade, že si želáte reklamovať tovar). Text je potrebné skopírovať a vložiť do Word dokumentu vo Vašom počítači.
Predávajúci (adresát):
Obchodné meno: Brosys s.r.o.
IČO: 52683567
Miesto podnikania: Budatínska 3230/16, 851 04 Bratislava
tel.: +421 908 870 180 ; e-mail: info@konybox.sk
Korešpondenčná adresa, na prijímanie zásielok: Kopčianska 14, 851 01 Bratislava
Kupujúci (spotrebiteľ)
Meno a priezvisko: .........................................................................................................................
Adresa: .........................................................................................................................
e-mail: .........................................................................................................................
tel. kontakt: .........................................................................................................................
Týmto u Vás reklamujem tovar, podľa tejto špecifikácie:
Názov a popis tovaru: ..............................................................................................................................
Kód produktu / Číslo objednávky: ............................................... / ..........................................................
Dátum objednania / dátum prijatia tovaru: ................................ /...............................................
Podrobný popis vady:
....................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................
Požadujem, aby moja reklamácia bola vybavená nasledovným spôsobom:
opravou tovaru výmenou tovaru vrátením kúpnej ceny primeranou zľavou
Dátum: .....................................
Podpis Kupujúceho: .............................................
hint lorem ipsum dolor amet.