Luxusné balenie zdarma nad 49€. Doprava zdarma nad 59€ + darček.

info@konybox.sk | +421 908 870 180

Často kladené otázky

Vážení zákazníci, na tejto stránke nájdete odpovede na najčastejšie kladené otázky. 

Doprava

Aké možnosti dopravy ponúkate?

Všetok tovar, ktorý máme na e-shope je k dispozícií (s popisom na sklade/ skladom). Doprava je možná spoločnosťou DPD a Zásielkovňa. Všetko, ohľadom dopravy a ceny za dopravu nájdete v Doprava a platba.

Ako dlho trvá dodanie? 

Všetok ponúkaný tovar, ktorý vidíte na stránke je ihneď k dispozícií. Ak nie je uvedené “nie je na sklade”, vtedy sa daný tovar objednať nedá. Dodanie v rámci SR trvá 1-2 pracovné dni. 

Bude ma kuriér pred doručením kontaktovať?

Áno. Kuriér bude kontaktovať telefónne číslo, ktoré ste v objednávke vyplnili ako kontaktné. Či už balík poputuje k Vám alebo k obdarovanej osobe, prijímateľ bude mať info od kuriéra kedy balík prinesie.

Je možné doručiť box osobne?

Áno, v rámci Bratislavy a okolia je možné doručiť box priamo obdarovanej osobe.

Kedy musím vykonať objednávku, aby bola doručená podľa mňa? 

Táto možnosť sa týka rozvozu boxu v rámci Bratislavy a okolia. Objednávka musí byť prijatá najneskôr do 15.00 h aby bola doručená ešte v ten deň. Ak urobíte objednávku po 17.00 h bude doručená nasledujúci deň, vo Vami zvolenom čase.

Je možné doručiť box v rámci Bratislavy aj v rovnaký deň od prijatia mojej objednávky?

Áno je to možné. Objednávka však musí byť prijatá do 17.00 h. Ak by bola urobená po 17.00 h bude možnosť až nasledujúci deň. Spôsob sa dá nájsť vždy, preto nás neváhajte kedykoľvek kontaktovať.

Kedy budem mať doručenie zadarmo?

Poštovné zadarmo máte v prípade, ak nakúpite v hodnote 49 EUR a viac. Na výber máte na možnosť doručenie kuriérom alebo osobný odber v Zásielkovni. Ak nakúpite za menej ako 49 EUR, bude Vám účtovaný poplatok za dopravu podľa aktuálneho cenníka dopravy.

Môžem poslať balík hneď tomu, koho chcem obdarovať?

Samozrejme, je to vynikajúci nápad. V objednávke máte možnosť vyplniť adresu doručenia, kam bude balík smerovať a telefónne číslo obdarovaného. Faktúru a všetky ostatné informácie ohľadom objednávky pošleme na Váš e-mail.

Platba

Aké sú možnosti platby? 

V poslednom kroku objednávky máte možnosť platby. Platiť môžete online platobnou kartou alebo prevodom na účet Google pay/ Apple pay a tieto možnosti sú zdarma. Na výber máte aj možnosť dobierky, ktorá je spoplatnená sumou 1 EUR.

Nákup

Ako prebieha nákup na KonyBox.sk?

Objednávku je možné vykonať iba prostredníctvom KonyBox.sk. Na našej stránke máte na výber z možností Vlastný box a Hotové darčekové boxy.

Ak si zvolíte vyskladať si vlastný box - pomocou jednoduchých a prehľadných filtrov si zvolíte produkty do košíka. Všetky produkty, ktoré ste si zvolili vidíte na paneli aby ste mali prehľad, čo ste si už vybrali. Následne si môžete vybrať farbu krabice a prianie (ktoré je potrebné vypísať). A je hotovo! Už len vypíšete fakturačné údaje, zaplatíte a my Vám to doručíme.

Ak si zvolíte Hotové darčekové boxy obsah boxíku je už pevne daný. Zvoliť si môžete farbu boxu, dizajn kartičky a vyplníte prianie. To je všetko! Posledný krok je košík a objednávkový proces. Ak by ste niečo nevedeli, stačí nás kontaktovať. Sme Vám k dispozícií. 

Ak vložím produkty do košíku, mám ich rezervované? 

Žiaľ nie. Jediné, ako si byť istý, že produkty budú Vaše je dokončiť objednávkový proces.

Kde môžem využiť môj zľavový kupón, na prvú objednávku?

Váš zľavový kupón ste obdržali prostredníctvom e-mailu. Je to jedinečný kód, ktorý sa vzťahuje na prvú objednávku. Zadať ho môžete v procese objednávky - konkrétne Údaje objednávky. V časti -  Mám zľavový kód svoj kód jednoducho prepíšete a kliknete na uplatniť kód. 

Boxy

Ako box/krabička vyzerá? 

U nás máte na výber exkluzívne a luxusné boxy z tvrdého materiálu. Vyrobené sú na mieru pre nás a rovnaké boxy inde nenájdete. Vhodné na opakované použitie. Na výber máte z 3 farieb a to čierna matná s čiernym lesklým logom, biela lesklá s čiernym logom a sivá so strieborným logom. Previazané saténovou stuhou a vo vnútri hodvábny baliaci papier. Pocit už viac luxusnejší byť nemôže. Ako vyzerá celý box si môžete pozrieť u nás na blogu.

Aké sú veľkosti krabičiek a môžem si veľkosť vybrať sám?

K dispozícií máme 3 veľkosti. Nemusíte sa trápiť tým, aká veľkosť krabičky je pre produkty vhodná. Veľkosť boxu/krabičky určuje tím Kony Box podľa obsahu Vašej objednávky.

Čo obsahuje každý box, okrem produktov a koľko stojí?

Cena každého boxu bez rozdielu veľkosti je 3 EUR. Či už pre Vás vyberieme na základe obsahu ten najmenší, stredný alebo najväčší, výzor a ostatné náležitosti zostávajú.

V sume 3 EUR je zahrnuté:

- luxusný pevný box vhodný na opakované použitie

- prémiový hodvábny baliaci papier

- saténová stuha

- výplňový materiál (aby produkty v boxe dobre vyzerali a zároveň ich chránili proti poškodeniu)

- prianie, ktoré sami vyberiete

- balné  (box je zabalený v bublinkovej fólií a vložený do ďalšej krabici, aby sme ho chránili čo najviac pred poškodením)

Ako mi príde box - balík?

Box, ktorý si sami vyberiete, starostlivo zabalíme a naaranžujeme. Vnútri každého boxu je výplň aby produkty pekne vyzerali a nepoškodili sa. Všetko o tom, čo obsahuje box je v otázke hore. Celý box je obalený ochrannou bublinkovou fóliou a ten je vložený do lepenkovej krabice. Balík môžete poslať priamo obdarovanému, pretože faktúry neprikladáme do boxu ale posielame do e-mailu. Balík bude do 2 pracovných dní u príjemcu alebo na odbernom mieste Packeta. Záleží, aký variant si pri doprave zvolíte. V rámci Bratislavy a okolia ponúkame aj exkluzívnu službu priniesť balík priamo obdarovanému v rovnaký deň od odoslania objednávky. Môžete využiť aj osobný odber na adrese Kopčianska 14, 851 02 Bratislava- Petržalka. Ak by ste si zvolili tento typ dopravy/odberu je potrebné počkať na e-mail s inštrukciami. 

Produkty

Môžem, si kúpiť samostatne produkty bez boxu?

Samozrejme. V našej sekcii samostatné produkty. Jednoducho vyberiete produkty, ktoré si želáte a vložíte do košíka. My Vám ich zabalíme klasicky bez boxu a priania - kartičky. 

Reklamácie  

Čo mám robiť, ak mi príde príde balíček a jeho obal bude poškodený? 

Balík otvorte priamo pred dopravcom a skontrolujte box aj tovar v ňom. Ak bude niečo z toho poškodené, spíšte na mieste s dopravcom zápis o škode. Tento dokument je pre vybavenie reklamácie. Poškodenú alebo neúplnú zásielku máte právo neprebrať. Po spísaní nás prosím ihneď kontaktujte. Urýchli sa tým vybavenie reklamácie a náhrada tovaru.

Čo ak som poškodenie zistil až po prebratí zásielky? 

Zavolajte nám alebo napíšete e-mail a spolu to vyriešime. 

  • balík priviezol kuriér DPD

Ak nájdete poškodený tovar vo vnútri balíčku kontaktujte nás prosím. My spolu s vašou pomocou, reklamáciu s DPD vybavíme. Zásielku je potrebné uchovať v pôvodnom stave vrátane obalov a výplni. Odporúčame urobiť fotky obalového materiálu, poškodeného tovaru, adresného štítku a nálepky “Krehké”.  

  • balík prišiel cez Packetu 

Ak nájdete poškodený tovar vo vnútri balíčku kontaktujte nás prosím. My spolu s vašou pomocou, reklamáciu s Packetou vybavíme. Zásielku je potrebné uchovať v pôvodnom stave vrátane obalov a výplni. Odporúčame urobiť fotky obalového materiálu, poškodeného tovaru, adresného štítku a nálepky “Krehké”.

Ako mám postupovať, ak chcem reklamovať tovar?

Najprv nás prosím kontaktujte. Tu si môžete prečítať podmienky reklamácie konkrétne bod 8. Tovar na reklamáciu prosím zašlite doporučene a nie na dobierku. Tovar je potrebné zaslať na adresu : 

Brosys s.r.o.

Kopčianska 14

851 01 Bratislava

Platím poštovné, keď reklamujem tovar?

Tovar najprv zašlete na svoje náklady. Ak bude reklamácia oprávnená a schválená, všetky náklady na vrátenie tovaru Vám vrátime späť. 

 

Ak by ste tu nenašli odpoveď na vaše otázky, kontaktujte nás.

Tím Kony Box

 

hint lorem ipsum dolor amet.

Obsah boxu


Vyskladať box Vyberte balenie

Balenie


Venovanie


Sumár boxu

Celková cena

Pridať do košíka